skip to Main Content

Veelgestelde vragen

Waar kunnen we u mee helpen?

Wat klanten het vaakst wilde weten.

Vragen staat vrij. Hieronder vindt u een lijst met veelgestelde vragen van onze klanten. Uiteraard kan het voorkomen dat uw vraag er niet tussen staat. In dat geval kunt u ons natuurlijk ook gewoon bellen of een email versturen. Wij staan graag voor u klaar om je vraag te beantwoorden.

Kan ik jullie producten ook bekijken?

Wij hebben een zeer ruime collectie verlichting op voorraad in ons magazijn. Het is echter wel handig om eerst even telefonisch contact op te nemen met ons kantoor alvorens u langskomt. Wij zullen dan voor u kijken of het product wat u wilt bekijken ook daadwerkelijk op voorraad is. Zo voorkomt u teleurstelling.

Kan ik jullie ook bezoeken?

Ja, dat kan. U bent van harte welkom in onze showroom om ons aanbod te bekijken. Weet u al wat u wilt? Neem dan contact met ons op, op telefoonnummer 033 – 2460331.

Kunnen jullie ook advies op locatie geven?

Een van onze lichtadviseurs komt graag bij u langs om de mogelijkheden te bespreken. Wilt u een afspraak maken? Neem dan gerust contact met ons op, op werkdagen van 08:30 tot 17:30 op telefoonnummer 033 – 2460331.

Kan ik ook als particulier bij jullie kopen?

Ja, dat kan. U bent ook als particulier van harte welkom in onze showroom om ons aanbod te bekijken. Weet u al wat u wilt? Neem dan contact met ons op, op telefoonnummer 033 – 2460331 of stuur ons gerust een email met uw vraag.

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot 17:30

Kan ik de verlichting ook laten monteren?

Uiteraard bieden wij ook de mogelijkheid om de verlichting te laten monteren. Ons deskundige montageteam komt graag bij u langs om uw verlichting vakkundig te installeren. Vraag naar de mogelijkheden bij onze adviseurs.

Hoeveel garantie krijg ik op mijn verlichting?

Op elk product krijgt u een wettelijke garantie van 2 jaar. Op onze onderdelen van Philips zoals led modules en drivers krijgt u een standaard garantie van maar liefst 5 jaar. Voor meer informatie en uitgebreide garantievoorwaarden kunt u terecht bij een van onze lichtadviseurs

Wat klanten het vaakst wilde weten.

Vragen staat vrij. Hieronder vind je een lijst met veelgestelde vragen van onze klanten. Uiteraard kan het voorkomen dat je vraag er niet tussen staat. In dat geval kan je ons natuurlijk ook gewoon bellen of een email versturen. Wij staan graag voor je klaar om je vraag te beantwoorden.

Kan ik jullie producten ook bekijken?

Wij hebben een zeer ruime collectie verlichting op voorraad in ons magazijn. Het is echter wel handig om eerst even telefonisch contact op te nemen met ons kantoor alvorens u langskomt. Wij zullen dan voor u kijken of het product wat u wilt bekijken ook daadwerkelijk op voorraad is. Zo voorkomt u teleurstelling.

Kan ik jullie ook bezoeken?

Ja, dat kan. U bent van harte welkom in onze showroom om ons aanbod te bekijken. Weet u al wat u wilt? Neem dan contact met ons op, op telefoonnummer 033 – 2460331.

Kunnen jullie ook advies op locatie geven?

Een van onze lichtadviseurs komt graag bij u langs om de mogelijkheden te bespreken. Wilt u een afspraak maken? Neem dan gerust contact met ons op, op werkdagen van 08:30 tot 17:30 op telefoonnummer 033 – 2460331.

Kan ik ook als particulier bij jullie kopen?

Ja, dat kan. U bent ook als particulier van harte welkom in onze showroom om ons aanbod te bekijken. Weet u al wat u wilt? Neem dan contact met ons op, op telefoonnummer 033 – 2460331 of stuur ons gerust een email met uw vraag.

Wat zijn jullie openingstijden?

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:30 tot 17:30

Kan ik de verlichting ook laten monteren?

Uiteraard bieden wij ook de mogelijkheid om de verlichting te laten monteren. Ons deskundige montageteam komt graag bij u langs om uw verlichting vakkundig te installeren. Vraag naar de mogelijkheden bij onze adviseurs.

Hoeveel garantie krijg ik op mijn verlichting?

Op elk product krijgt u een wettelijke garantie van 2 jaar. Op onze onderdelen van Philips zoals led modules en drivers krijgt u een standaard garantie van maar liefst 5 jaar. Voor meer informatie en uitgebreide garantievoorwaarden kunt u terecht bij een van onze lichtadviseurs

Advies en lichtplannen

Kunnen jullie ook in kaart brengen wat ik bespaar als ik overschakel op ledverlichting?

Wij maken graag een uitgebreide en nauwkeurige energiescan van uw bedrijf of winkel om te zien wat u kunt besparen als u overschakelt op ledverlichting. In veel gevallen levert ledverlichting u al een besparing op tot wel 80% ten opzichte van oude conventionele verlichting.

Wilt u meer  kunt u contact opnemen met een van onze lichtadviseurs op telefoonnummer 033 – 2460331 of u kunt ons een email sturen. Wij nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u op om een afspraak te maken.

Wat houdt een lichtplan in en wat kan ik er van verwachten?

Een lichtplan is een breed begrip. Hiermee bedoelen we o.a. de inventarisatie van uw ruimte, de indeling van de verlichting, een 2d simulatie en een presentatie mee. Eigenlijk kunt u stellen dat we van a tot z een planning en concept maken, afgestemd op de situatie, de ruimte en uiteraard uw wensen.

Ik heb een AutoCAD plattegrond van mijn ruimte, kunnen jullie hier iets mee?

Jazeker! Graag zelfs. Wij gebruiken voor al onze plattegronden, technische tekeningen en indelingen AutoCAD.

Ik heb een PDF of afbeelding van de plattegrond van mijn ruimte, kunnen jullie hier iets mee?

Dat kan. Alhoewel we de voorkeur geven aan een AutoCAD/DWG bestand.

Ik heb geen plattegrond van mijn ruimte, kan ik alsnog een 2d lichtplan krijgen?

Ook dat is mogelijk. Wij zullen tijdens de inventarisatie uw ruimte inmeten. Indien dit niet mogelijk is of om welke reden dan ook bemoeilijkt wordt, dan zullen we een ruwe schets maken van uw ruimte.

Ik heb geen AutoCAD, hoe krijg ik mijn lichtplan aangeleverd?

Als u niet in het bezit bent van AutoCAD dan is dat geen probleem. Naast een AutoCAD bestand leveren wij al onze lichtplannen aan als een PDF.

Producten

Welke producten gebruiken jullie?

Kwaliteit staat bij ons zeer hoog in het vaandel. Daarom maken wij altijd gebruik van de beste A-merken zoals Philips componenten en modules, Osram, Cree en Keylight. Zo bent u verzekerd van een lange levensduur en lage onderhoudskosten.

Hoeveel jaar garantie krijg ik op mijn producten?

Al onze producten hebben standaard een wettelijk garantietermijn van 2 jaar. Wanneer er binnen 2 jaar na de levering van het product zich een probleem voordoet met een product kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Op veel producten zit zelfs een verlengd garantietermijn. Philips producten en onderdelen hebben een garantietermijn van 5 jaar.

Kunnen jullie ook producten op maat maken?

Dat kan zeker! Wij hebben een eigen productie en assemblage ruimte. Hier kunnen wij onze producten zo produceren dat ze geheel aansluiten op uw wensen. Zo kunt u bijvoorbeeld kiezen uit verschillende modules, lumenpaketten, lichtkleuren, diffusers, kleuren van de armaturen en nog veel meer.

Levering, montage en onderhoud

Kan ik de verlichting ook laten monteren?

Uiteraard bieden wij ook de mogelijkheid om de verlichting te laten monteren. Ons deskundige montageteam komt graag bij u langs om uw verlichting vakkundig te installeren. Vraag naar de mogelijkheden bij onze adviseurs.

Hoe lang duurt het voordat mijn verlichting geleverd wordt?

Wij hebben een grote voorraad producten in ons magazijn. In veel gevallen kunnen wij binnen 3-5 werkdagen leveren. Echter kan het soms voorkomen dat een product niet op voorraad is en dan duurt het iets langer. Voor de actuele voorraad kunt u contact opnemen met ons hoofdkantoor op telefoonnummer 033 – 2460331.

Hoe lang duurt het voordat mijn verlichting gemonteerd kan worden?

Dit is helemaal afhankelijk van de grootte van het project, of het een bestaande of nieuw te bouwen winkel is, de actuele voorraad en de bezetting van onze monteurs. Het komt veelal voor dat wij binnen een aantal weken een monteur voor uw project kunnen inplannen.

Kan ik ook een los product of een armatuur bij jullie bestellen?

Dat kan! Neem gerust eens contact op met een van onze lichtadviseurs voor meer informatie.

Bestellen, betalen, bezorgen en retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Wij bieden een aantal manieren waarop u uw bestelling kan betalen. U kunt bij ons betalen via onze factuur middels een bankbetaling, pinnen of contant (op ons kantoor). Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden kunt u terecht op onze pagina Betalen.

Kan mijn bestelling worden bezorgd?

Uw bestelling kan uiteraard worden bezorgd. Voor meer informatie over bezorgen en/of afhalen kunt u terecht op de pagina Bezorgen en afhalen.

Hoe kan ik een product of bestelling retourneren?

Heeft u spijt van een aankoop of twijfelt u of het product wel echt iets voor uw is? Uiteraard mag u uw bestelling altijd binnen 14 dagen retourneren. Voor meer informatie over retourneren kunt u hier terecht.

Feedback

Help je ons? Met je feedback gaan we graag aan de slag. Zo verbeteren we onze website en helpen we je online nóg beter. Je feedback is anoniem. Heb je een vraag? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

[[[["field1","contains","Nee"]],[["show_fields","field5"]],"and"],[[["field1","contains","Gedeeltelijk"]],[["show_fields","field5"]],"and"]]
1
Vertel ons in het kort waarom niet
0 /
Previous
Next