Chat with us, powered by LiveChat skip to Main Content

Klachten

Klachten

Klachten producten

Heb je een defect artikel ontvangen? Is het artikel niet naar wens of is deze defect gegaan binnen de garantieperiode? Of misschien heb je wel een andere klacht. Wat je klacht ook is, we lossen het graag netjes voor je op. Hieronder beschrijven we wat je moet doen als je een klacht hebt.

Heb je nog vragen over het klachtenformulier, dan kun je ons natuurlijk altijd bellen. Ons telefoonnummer vind je onder aan de pagina.

Meer over klachten

Wanneer we je klacht hebben ontvangen dan nemen we deze zo snel mogelijk in behandeling. In de meeste gevallen nemen we je klacht binnen 48 uur in behandeling. Aan de hand van de door jou aangeleverde informatie en eventuele foto’s van de klacht zullen we inschatten waar het precies fout is gegaan. Daarna nemen we zo snel mogelijk contact met je op om de klacht te bespreken en om tot een goede oplossing te komen.

Wanneer je een klacht hebt over een product welke al defect was ten tijde van de levering of een product welke defect is gegaan binnen de garantieperiode, dan zullen we je vragen het product te retourneren. Wanneer we het geretourneerde product hebben ontvangen dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op om eenafspraak te maken om nieuw product te leveren, of we bieden je een alternatief wanneer het door jou bestelde product niet meer leverbaar is.

Heb je achteraf nog vragen en/of opmerkingen over je klacht? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We staan graag voor je klaar om je vragen te beantwoorden of je probleem te verhelpen.

×Close search
Zoeken